Rynek
mieszkalny

  • utrzymywanie w ciągłej gotowości pogotowia technicznego, gotowego do usuwania awarii w następującym zakresie:
    • instalacja wodociągowa – usunięcie wycieków z rurociągów wodnych
    • instalacja kanalizacyjna – usunięcie wycieków z instalacji wewnętrznej, udrożnienie pionów kanalizacyjnych i poziomów w piwnicy, aż do pierwszej studzienki rewizyjnej
    • instalacja gazowa – usunięcie wycieków gazu z wewnętrznej instalacji gazowej nieruchomości wspólnej
    • instalacja centralnego ogrzewania – usunięcie wycieków z instalacji
    • instalacja elektryczna – usunięcie awarii mające na celu zapewnienie dostawy energii elektrycznej do budynku (część wspólna) i do mieszkań
  • zapewnienie 24-godzinnego dyżuru
  • wysłanie brygady technicznej do awarii instalacji w ciągu 3 godzin od otrzymania zgłoszenia
  • zapewnienie środków transportu, materiałów i sprzętu specjalistycznego niezbędnego do wykonania prac
  • udostępnianie numeru telefonu, pod który można zgłaszać awarie
  • powiadamianie stosownych służb w przypadku, gdy zabezpieczenie nieruchomości przekracza zakres usług świadczonych w nieruchomości wspólnej